YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

TAVUK ŞİŞ NASIL YAPILIR


Hayırlı bir hafta dilerim tüm ziyaretçilerime...Günlerden beridir  soğuk algınlığıyla mücadele etmekteyim..Çocukken hastalandığımda ne kadar çabuk iyileşirdim..
Hele antibiotiği nadiren kullanırdım şimdi o kadar ilaç içmeme rağmen hastalık günlerce sürüyor bir tek ben değilim çevremdeki çok kişi bu şekilde...
Rabbim hasta olan cümle kullarına şifalar ihsan eylesin...
Konveksiyon fırınımı çok sık kullanırım ve çok memnunum...
Sevgili Yeşimden Allah razı olsun onun vesilesiyle tanıştım bu fırınla ne yazıkki Yeşim arkadaşım bloğunu kapattı İnşaAllah iyidir bir sorunu yoktur dilerim tekrar blog dünyasına geri döner...
Tavuk şişi nasıl yapmışım bir bakalım..Fotoğraf yemek yemeye iki dakika kala çekildiği için pek istediğim gibi olmadı...
Kemiksiz tavuk baget
Sıvıyağ
Salça
Tuz
Tavuk etini kuşbaşı doğradım yıkayıp suyunu süzdürdüm salça,sıvıyağı ,tuz ve karabiberi tavukla beraber harmanladım dolapta bir saat beklettim...
Etleri tahta şişlere dizip teflon tepsiye koydum üzerine biraz zeytinyağı gezdirdim konveksiyon fırında altı ve üstü kızarana kadar pişirdim...
Hem  pratik hem lezzetli oluyor benden şimdilik bu kadar tez zamanda soğuk algınlımı atlatıp buralarda olabilmek dileğiyle selametle kalın... 
 




19 yorum:

  1. ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun arkadaşım,kendine iyi bak.tarif için tşk yarın işten sonra ne yapsam diye düşünürken iyi geldi bu fikir:)

    YanıtlaSil
  3. Söylediğin fırını televizyonda çok seyrettim. Ama bir türlü cesaret edemedim almak için. Çok güzel tarif.. Ellerine sağlık. Yiyenlere afiyetler olsun .. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun Allah şifalık versin.tavuk şişin görüntüsü harika.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. harika görünüyor bende yapcam ya :)

    YanıtlaSil
  6. Canım çok geçmiş olsun bu aralar salgın var dikkatli olmak lazım. Bir an önce iyileşmen dileğiyle.Tavuk şişler çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Normal turbo fırında pişirincede aynı sonucu alırmıyız bilgi verebilirmisiniz?

    Sevgiler*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar içten yorumlarınız çok teşekkür ederim..
      Hadiyecim fırın genelde etleri kurutuyor sana tavsiyem kuşbaşı tavuk etlerini salça ve sıvıyağla karıştırdıktan sonra yağlı kağıda koyup hava almıyacak şekilde fırnda pişir daha sonra kağıdı açıp tavuk etlerinin üzerlerinin kızarmasını sağla tavuk şişe çok yakın bir lezzet elde edebilirsin..

      Sil
  8. Geçmiş olsun canım.Tabağın çok iştah açıcı görünüyor,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım...
    çok severim...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba tavuk şiş mükemmel görünüyor.Konveksiyonel fırınım benimde var ilk başlar pek mEmnun kalmamıştım.Böreğin altını kızartmamıştı,alt üst yapmıştım.Fakat kullandıkça harika olduğunu gördüm.Etlerde balıklarda tavuklarda çok güzel sonuçlar veriyor.Benimki ilk günlerin acemiliğiydi demek ki:))Hele hiç koku yapmaması ve temizliğinin kolaylığı harika.Afiyetler olsun canımm.

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun bu kış kimse gripden hastalıktan kurtulamadı:(
    Bende çok severim tavuk şiş'i patatates kızartmasıda nasıl yakışır
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Sanırım bende turba fırında tavsiye ettiğiniz şekilde yağlı kağıtla sarıp yapıcam.Ellerinize sağlık...Ayrıca geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  13. bir patates bu kadar mı aynı boyda kesilir :) Nizama bakın :)

    YanıtlaSil
  14. Fotoğraflar,yazılar arasında kaybolmuşken sayfanız ile karşılaştım
    Daha başlığı okur okumaz doğru mutfağa gitme isteği içimi kapladı:)
    Yemek bloglarını takip etmenin böyle kötü tarafları var:)

    Çok geçmiş olsun.

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. Tavuğa bayılırım hımm eline sağlık cnm, Allah şifa versin cnm.

    YanıtlaSil
  16. eline sağlık ve geçmiş olsun..
    ayy nasıl canım çekti şimdi..

    YanıtlaSil
  17. tavuğu çok severim görüntü de süper zaten :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. Çokteşekkürler tarif için.Acil şiflr..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler