YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

BEZELYE DONDURUCUDA NASIL SAKLANIR


Hayırlı Cumalar arkadaşlar Cumamız mübarek olsun...
Hem Ramazanımızın hemde Cumamızın kadrini kıymetini bilerek geçirmeyi Mevlam bize nasip eylesin...
Blogspotta  hemen hemen her gün bir sorun çıkıyor bir bakıyorum  izleyicilerim görünmüyor diğer gün bakıyorum blog listem görünmüyor hadi hayırlısı bakalım...
Kış için yavaş yavaş hazırlıklar başladı....
Bu hafta bizim pazarda bir iki tezgahta bezelye satılıyordu  artık bezelye zamanı bitti bitecek bende dondurucuda bulunan bezelyelere ek olarak biraz daha alıp dondurucuya kaldırdım Rabbim ağız tadıyla yemeyi nasip eylesin...
Sevgili Cahidenin sitesinden görüp bende bezelyelerimi hazırladım dolaba kaldırdım bakalım nasıl yapmışım...
Arzu ettiğimiz kadar bezelyeyi kabuklarıyla beraber yıkayalım suyunun süzülmesi ve kuruması için süzgece koyalım...
Bezelyeler kuruyunca ayıklayıp istediğimiz miktarlarda poşetleyip havasını alıp dondurucuya kaldıralım..
Dondurucuya koyacağım gıdaları buradaki  gibi poşetleyip kaldırıyorum.... 
Afiyet şifa olsun



11 yorum:

  1. ben hafif haşlıyorum
    o zaman buz kokusu olmuyor ve daha çabuk pişiyor ;)

    YanıtlaSil
  2. Rabbim güzel günlerde yedirsin.şoklamadan mı koyuyorsunuz yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapçım şoklamıyorum canım yaz başında şoklamadan koydum bir kaç kere çıkarıp pişirdim sorun olmadı gayet güzel pişti

      Sil
  3. Bezelye zamanını ben kaçırdım sen son zamanda ucundan yakalmışsın Allah güzel günlerde sağlıcakla sevdiklerinle yemek nasip etsin

    YanıtlaSil
  4. Ben haşlayıp koyuyorum. Garnitür olacak kullanacaksam hazır oluyor. Çiğ olarak koyan arkadaşlarım da var.

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık.Bende bu şekilde yapıyorum ve memnunum.Bu sene taşınma telaşından yapamadım.Rabbim sıhatle huzurla yemeyide nasip etsin.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. bende yaptım geçen hafta,kışa iyi oluyor.afiyetle tüketin..

    YanıtlaSil
  7. Ben de aynı yöntemle saklıyorum. Bazı yıllar hemen bitiriyoruz da bazen de eskisi bitmeden yenisi çıkıyor.
    Allah yedirmeyi nasip etsin...Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. ben de aldım 4 kilo kadar buzluğa attım.aslında haşlayıp atacaktım cünkü sonra cıkarıp haslamaya eriniyorum ama bilemedim haşlayıp koyulur mu diye.

    YanıtlaSil
  9. Rabbim güle güle tüketmeyi nasip etsin :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. ben de bu şekilde saklıyorum gayet güzel oluyor..Afiyetle yersiniz inşallah

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler