YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

İFTAR SOFRAMIZ


Yalnızlığı fazla sevmiyorum sağlığım el verdiği sürece hareketli yaşamı daha çok seviyorum misafirler gelip gitsin sohbetler edilsin sevinçler üzüntüler paylaşılsın istiyorum...
Pazar günü benim için güzel bir gündü iftara misafirlerimiz vardı bende sizlerle iftar soframızı paylaşmak istedim...
Menüde:
Yoğurt çorbası
Etli nohut
Köfteli patlıcan
Pilav
Mevsim salatası
Semizotu salatası
Haşhaşlı revani vardı
Tarifleri Allahın izniyle paylaşacağım İnşaAllah...
Selametle kalın...




14 yorum:

  1. ellerinize sağlık allah sofranızın bereketini arttırsın

    YanıtlaSil
  2. Masa çok güzel hazırlanmış görünüyor ellerine sağlık canım. Eminim lezzetler de çok nefis olmuştur. Afiyet olsun diyorum. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. canım sofran hep bol bereketli olsun
    çok şık bir masa hazırlamışssın ellerine sağlık
    şanslı misafirlerine afiyet olsun

    YanıtlaSil
  4. Adsız30.7.13

    Ellerinize sağlık.. Yemek takımınıza bayıldım, markasını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar...Yemek takımımın markası Güral....

      Sil
  5. Sofra çok güzel görünüyor ellerine sağlık.... Ramazanda kalabalık sofraları bende çok severim çok şükür bu ramazan hep kalabalık sofralarda iftar açtık.....

    YanıtlaSil
  6. AFİYET OLSUN GÜZEL MASA OLMUŞ :)

    YanıtlaSil
  7. ohh gözüm kaldı ne güzel bir sofra:)

    YanıtlaSil
  8. Allah tüm sevdiklerinizle böyle güzel masalarda buluştursun sizi.ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Menün çok hoş..Bikere abartılı değil ve hafif.ben en çok haşhaşlı revaniye bayıldım;)

    YanıtlaSil
  10. Çok şık bir sofra olmuş
    Sağlıcakla sevgiyle hayırlı iftarlar

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık,şık ve ferah bir sofra olmuş afiyetle inşllah..

    YanıtlaSil
  12. Tanrı sağlık versin ve bereketli sofraların hep olsun yaşamında Hanifeciğim. Gelen, gideni, kalabalığı ben de çok severim. Hem gamı kasaveti atarsın, hem de ekmeğini suyunu paylaşırsın.:) Bence harika. Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir sofr ellerinize sağlık, Rabbim sevdiklerimizi sofralarımızdan eksik etmesin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler