YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

VİŞNELİ KEK

Hayırlı Cumalar arkadaşlar bu gün vişneli kek yaptım tarifimi sıcağı sıcağına paylaşmak istedim...
Hadi buyrun...
3 yumurta
1 su bardağı şeker

Çeyrek su bardağı sulu yoğurt süt ekleyerek bardağı tamamladım
Yarım su bardağı sıvıyağ
2,5 bardak un
1 paket kabartma tozu

1 kase vişne
Şeker ve yumurtaları köpük köpük olana kadar çırptım...
Süt,yoğurt ve sıvıyağı ekledim çok az karıştırdım...
Unu ve kabartma tozunu eleyerek yumurtalı karışıma ilave ettim un karışacak kadar çırptım..
Kalıbın içine hamuru boşalttım....
Vişne tanelerini sevgili Muhterem arkadaşımda okuduğum gibi una bulayarak kekin üzerine dizdim....
Isıtımış fırında pişirdim ters çevirip servis yaptım afiyet şifa olsun...
Bu hamur ölçüsüyle resimdeki kek ve dört tanede küçük kek çıktı...
Not.Un ölçüsü unun kalitesine göre değişebiliyor.




18 yorum:

  1. Merhaba böyle güzel bir kekle karşılanmak ne güzel vişne mevsimi bol bol yemeli elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Vişne, aromasıyla pasta ve keklere çok yakışıyor. Bu gün pazarda çok vardı. Çekirdeklerini çıkarmak zor geldiği için görmemezlikten geldim :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık...Ramazan bitince deneyecem bu tarifi inşallah :)Ramazanda kek, kurabiye türü şeyler sürünüyor evde :)

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyor çok severim...

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık
    una bulamazsak dibe çöküyor dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar...
      Vişneleri una bulasamda yine biraz çöküyor ama bulamadığım zaman hamurun dışına çıkıyor kek kalıbına yapışıyor

      Sil
  7. harika belli.. keşkem sıcağı sıcağına yeseydik :)

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş ellerinize sağlık...
    İzlemeye aldım sizi...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Sayfanı açar açmaz nefis bir renk armonisi ile karşılaştım kocaman bir kek üstelik vişneli mayhoş bir tat.. daha ne olsun aaa kokusu ta buralara geldi mi ne mmmıımmm. eline sağlık Hanifeciğim.. Çok güzel bir hafta sonu diliyorum bu arada..

    YanıtlaSil
  10. Nefis görünüyor,tamda vişnenin zamanı..Çok lezzetli olmuş..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı cumalar
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. ooo çok güzel kabarmış resim de güzel ellerine sağlık şifa olsun

    YanıtlaSil
  13. süper görünüyor ellerine sağlık ilk fırsatta deneyecem hatta belki işlerimi bitirebilirsem bugün bile denyebilirim:))

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel gözüküyor harika kabarmış... Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  15. hanifecim ellerine sağlık bayılırım vişneli tadlara eminim çok güzel olmuştur.afiyetle..

    YanıtlaSil
  16. Adsız11.9.13

    bende yaptım,6 yıllık evlıyım,yaptıgım en guzel kek oldu,hemde cok pratık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyip beğenmene çok sevindim eline sağlık

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkürler