YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

SEMİZOTU SALATASI


İftar soframız için yaptığım lezzetlerden biriside semizotu salatasıydı...
Hem hafif hem sağlıklı bir salata tarifimize geçelim dilerseniz...
Semizotu
Salatalık
Yoğurt
Sarmısak
Tuz 
Salatanın en çok oyalacı kısmı olan semizotunun yapraklarını ayıkladım yıkadım suyu süzüldükten sonra içine salatalığı ve sarmısağı rendeledim..
Yoğurdu kaşıkla biraz karıştırıp malzemeleri ve tuzu ilave ettim salatamız hazır afiyet şifa olsun...





17 yorum:

  1. Çok severim son derece de kilo verdiren bir sebze, içindeki Omega 3 ise bir harika..

    YanıtlaSil
  2. Semizotu salatasını biz de yaparız ama içine salatalık rendelemek harika bir fikir.
    Ellerinize sağlık, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık.. Bizim evde de yazın vazgeçilmez salatasıdır. Ben biraz cevizde katarım sizin denemenizi tavsiye ederim. İzlemeye aldım bende :))

    Yine beklerim ben de.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Hanifecim. Bayilirim semizotu salatasina. Bir de salatalik eklemissin. Tadindan yenmez. Ellerine saglik. Sevgiler canim.

    YanıtlaSil
  5. semiz otu salatasını ben de sık sık yaparım ama salatalık eklemek iyi fikir ,eline sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  6. Semizotu salatasını çok severim ilk kez salatalık koyulduğunu gördüm bir sonraki sefere böyle deneyeceğim. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Hanifecim ellerine sağlık,ne güzel olur,çok severiz..

    YanıtlaSil
  8. semiz otu salatasını çok severim ve ben de içine illaki salatalık doğrarım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Bir Semizotu aşığı olarak fotoğrafı görünce açıktım. Şimdi olsa ne güzel serin serin yenir di :)


    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. mm çok severim.canım benim ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Bende çok severim bu salatayı, bu sıcak günlerde buz gibi yoğurtla, ne güzel olur, hemde çok sağlıklı,
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Asla hayır demem ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  13. Delicious!!! nice blog! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  14. çok severim ve sık sık yaparım
    ellerinize sağlık:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. bayılırım semizotuna :))
    bana da beklerim. baharperisi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler