YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

KIŞ HAZIRLIKLARI


Havalar serinlemeye başladı yaz sıcaklarının yerine serin esen rüzgarlar aldı ben bu durumdan şikayetçi değilim kış mevsimini seviyorum...
Tabii kış hazırlıklarımızda devam ediyor...
 Kış mevsimi için yaptığım hazırlıklarımın bir kısmına geçelim dilerseniz......

 İster biberle ister bibersin yapılabilecek çok pratik domates sos...
İstediğimiz kadar domatesi iyice yıkıyoruz mutfak robotunda kabuklarıyla beraber püre haline getiriyoruz...
Uygun bir tencereye koyuyoruz biraz sıvıyağ ekliyoruz suyunu çekene kadar ara ara karıştırarak pişiriyoruz...
Soğuyunca tek kullanımlık miktarlarda buzdolabı poşetlerine koyup buradaki gibi hazırlayıp dondurucuya kaldırıyoruz...
Burada tarifini verdiğim şeftali suyunu yapmak için hazırladığım şeftaliler...

 Burada tarifini verdiğim sütlü tatlıda ve pastada kullanmak için hazırladığım şeftaliler...


Burada anlattığım gibi hazırladığım sivri biberler...
Birde fırında salça yaptım nasipse bu hafta salça yapımına devam edeceğim yapımı kolay kıvamı güzel bir salça en kısa zamanda onuda paylaşacağım İnşaAllah...


13 yorum:

  1. afiyetle ye canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık şeftalili tarifler de çok güzelmiş ben de şeftali koymamıştım dolaba hemen onu da dondurucuya atayım bari:)

    YanıtlaSil
  3. bende de var aynı telaş paylaşacağım inşallah

    YanıtlaSil
  4. kış hazırlıkları bizim evde de keyifle devam ediyor. dün kapyalarımız, yeşil biberlerimiz ve barbunyalarımız dondurucuya girdi bile :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Feridecim. Ben de senin gibi kisi seviyorum. Ellrine saglik. Allah gule gule yemek nasip etsin. Ben de beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili hanifeciğim ellerine sağlık Allah ağız tadıyla yemeyi kısmet etsin. bende her sene mutlaka hazırlar dört çekmeceli derin dondurucumda veya konserve olarak mutlaka cam kavanozlarda kış için kaldırırım. malzemelerinizi dondurucuya uygun iyi kalite saklama kaplarında saklasanız daha iyi olur düşüncesindeyim. bu benim naçizane fikrim..asitlenmeden dolayı soğuk da koysanız naylon poşetin yapısını özellikle meyvelarin ve domatesin etkilediği kanıtlanmış durumda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim kızlar sağolun...
      Şükrancım buzdolabı poşetlerinin soğuk gıdalardada böyle bir etkileşim olduğunu bilmiyordum uyarın için çok teşekkür ederim iyi kalita saklama kaplarında dolaba kaldıracağım kısmetse çok teşekkürler...

      Sil
  7. Allah güle güle tüketmeyi nasib etsin..
    ellerinize sağlık..
    :)

    YanıtlaSil
  8. Rabbim ağız tadıyla yemek nasip etsin. Eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık, Allah sağlıkla,huzurla yemeyi nasip etsin,
    kışın o soğuklarda sıcacık mis kokulu domates çorbası,
    bir dilim kekle şeftali suyu ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
  10. Rabbim ağız tadıyla yemek nasip etsin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. afiyetle tüketin inşallah bizde de benzer çalışmalar sürmekte :)

    YanıtlaSil
  12. ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler