YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ŞANTİLİ SÜTLÜ TATLI


Yeni haftamız hepimiz için sağlıkla huzurla geçer İnşaAllah...
Bugün hepimizin bildiği gibi okullar açılıyor Rabbim evlatlarımızı kazadan beladan muhafaza etsin zihin açıklığı ihsan eylesin...
Çok kolay ve zahmetsiz bir tatlı var sırada....
Tarifimize geçelim dilerseniz...
500ml süt
yarım su bardağı şeker

2 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı orman meyveli şanti

Uygun bir tencereye un ve şekeri koydum un topaklaşmasın diye şekerle karıştırdım sütü ekleyip karıştırarak pişirdim...
Şantiyi ekleyip tel çırpıcıyla iyice karıştırdım kaselere pay ettim..
Üzerini süsledim tatlımız hazır...
Afiyet şifa olsun...


11 yorum:

  1. Merhaba Hanifecim. İyi dileklerine ben de katiliyorum. Tatlinin ismi,susu,sunumu harika,mutlaka tadi da cok guzeldir. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Hepsi bu kadar mı. Çok pratik bir tatlı olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. gece yarısı dolaba yapışıp kalori falan düşünmeden yeme sebebi gibi duruyo (:

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık... çok güzel ve pratik gözüküyor :) sunumu da ayrıca güzel olmuş ;)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Yapılışı da kolay sunumu da harika :) Daha ne olsun:))

    YanıtlaSil
  8. Sunum harika ellerinize sağlık.Bloğunuzu takibe aldım bende beklerim sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
  9. merhaba,ellerinize sağlık,kolay bir tatlıymış gerçekten..süstlü tatlılara bayılırım:)

    YanıtlaSil
  10. merhaba iadeyi ziyarete geldim,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Sunum şahane,elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler