YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

BEYAZ SABUN MUCİZESİ


Cumamız mübarek olsun arkadaşlar Rabbim günahlarımızı af edip dualarımızı kabul eylesin...
Sevgili Gisinin sayfasını ziyaret edene kadar leke çıkarmanın bu kadar ucuz ve kolay olduğunu bilmiyordum...
Buradaki paylaşımını okuduktan sonra bende denedim hemde bir değil bir kaç kere denedim sonuçtan emin olduktan sonra sizinle paylaşmak istedim..
Bildiğimiz klasik beyaz banyo sabunu (Ben Bimden aldığım ışıl markalı sabunu kullanıyorum) kıyafetin lekeli yerine sürüyorum biraz bekletip yıkıyorum işte bu kadar..
Eşimin gömleğini yıkadım leke tamamen çıktı pantolonuna yağ damlamıştı ilk yıkamada çıkmadı ama çok azaldı bir dahaki yıkamada tekrar sabunlayıp makineye öyle koyacağım....
Geçenlerde hazır satılan (benim hiç sevmediğim)soğuk çaydan halıya döküldü bir bezi beyaz sabunla iyice sabunladım lekeli yeri sildim ardından ıslak bezle sildim leke çıktı halı tertemiz oldu..
Uzun bir zamandan beri küçülen sabunları biriktirip kurumaya bırakıyorum rendeleyip çamaşır deterjanı yapmaya niyetim var deneyip kullanınca sizinlede paylaşacağım İnşaAllah.. 
Not:Eşyaları yıkamadan önce yıkamaya uygun olup olmadığını kontrol etmekte fayda var...


16 yorum:

  1. makinada kullanman bence sakıncalı çok köpürür diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Konuyla alakasız olacak; ama hassasiyetiniz olduğunu düşünerek bahsetmek istedim. Sabunlardaki maddeler üzerine araştırma yapmışlığım vardır. İçerisinde yağ kullanılmadan sabun oluşturulamıyor ve çoğu firmanın hayvansal yağ kullandığı söyleniyor. Başında da domuz yağı gelme ihtimali yüksek. Bu sebepten ben sabun alırken, üzerinde "Domuz yağı ve katkısı yoktur" ibaresi arıyorum. Bu ibareyi şimdiye kadar sadece Duru'da gördüm. Bu gerçeği öğrendiğim ilk zaman evdeki tüm Işıl' ları çöpe atmıştım. Belki araştırmak isterseniz.
    Hayırlı Cumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nurser hanımcım...
      Bimin ürünlerine güvendiğim için böyle bir şey hiç aklıma gelmedi...
      Bundan sonra daha dikkatli olacağım İnşaAllah

      Sil
  3. iyi fikirmiş, bende bir deneyeyim. teşekkürler bilgi için.

    YanıtlaSil
  4. evet gerçektende bilgilendirici olmuş :) denemekte fayda var :)

    YanıtlaSil
  5. Ablacim bu cok iyi bir paylasim oldu,babannem de rendeler ve hali silmekte kullanirdi isil isil olurdu heryer,camasir makinasinda denemek lazim

    YanıtlaSil
  6. Bende kayınvalidemden öğrenmiştim bunu onunda annesi böyle yaparmış 7 yıl 2 çocuk derken benimde kendimce tecrübelerim oldu bulasık deterjanıda zorlu lekelerde çok işe yarıyor aklında olsun lekeye dök biraz çitele sonra at makineye yıkansın lekeden eser kalmıyor özellikle inatçı yaka ve manşet kirlerinde çok etkili sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çok basit bir çözümmüş, denemek lazım ,teşekkürler,

    YanıtlaSil
  8. Beyaz sabunun bir çok şeyini duydum da bunu da eklemiş oldum.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. Harika oldu, paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. Evet beyaz sabun çok güzel temizliyor.Bende toz bezlerini,temizlik bezlerini ılık su ve beyaz sabunla yıkıyorum tertemiz oluyor.Bence makinada deneme beyaz sabun çok köpürür.

    YanıtlaSil
  11. merhabalar,
    makinede deterjan yerine sabun tozu mu koyacağız? Ayrıca çok köpürür mü? deterjan kullanmayıp sürekli sabun tozu kullansam makineye zarar verir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gizem hanım sabun tozu kullanmıyorum bu yüzden malesef bu konuda bir bilgim yok...

      Sil
  12. Merhaba, bir bilgi de benden! Elma, armut gibi meyveleri kabukla tüketmek istiyorsanız öncesinde kabuğu saran o koruyucu zirai ilacın sebep olduğu mum tabakasını sadece beyaz sabunla çıkarabilirsiniz. İyice duruladıktan sonra da gönül rahatlığı ile yiyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  13. Adsız8.2.17

    beyaz sabunları rendeleyip deterjan olarak ben kullanıyorum ve çok süper bir temizlik malzemesi oluyor.deneyen ve kullanan biri olarak bunu size gönül rahatlığı ile yazabiliyorum.

    YanıtlaSil
  14. Adsız14.2.17

    MUTLU SABAHLAR ARKADAŞLAR.size bir kaç haftadır denediğim ve misafirlerime ikram ettiğim bir bilgiyi paşlaşmak istiyorum.Katı meyve suyu sıkacağından çıkan posa ile kek yapıyorum ve süper oluyor belki bilen arkadaşlarım vardır.ben daha yeni keşfettim normal kek gibi ama daha az un daha çok meyve oluyor.denemek isteyenler olabilir diye düşündüm.Paylaşmak istedim.SAYGILARIMLA...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler