YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

AKILLI SEHPA


Çok mutlu bir hafta dilerim hepimize...
Uzun bir zaman tadilatla uğraştık aslında insanın sinirlerini bozan işler değil insanlarla uğraşmak..
Yalan söyleyenlermi bir dünya para alıp paranın hakkını vermeyenlermi kendilerine usta diye hitap etsekte usta sözünü hak etmeyenlermi daha bunun gibi akıl almaz şeyler..
Neyseki bitti sayılır çekilen sıkıntılar bunlar olmuş olsun Rabbim sağlıkla acı dertlerle imtihan etmesin...
Daha önce salonun bir köşesini masa ve sandalyeler işgal ediyordu çokta fazla kullanmıyorduk genelde yemeğimizi mutfakta yediğimiz için masa misafir gelince işe yarıyordu...
Masayı kaldırdık onun yerine fazla yer kaplamayan akıllı sehpa aldık hem orta sehpa hemde masa olarak kullanıyoruz fikir vermesi açısından sizlerlede paylaşmak istedim...
Üstteki fotoğraf masanın kapalı hali...

Yanlardan tutup dikkalice kaldırınca açılıp bu hale geliyor...

Masamız hazır....
Şimdilik benden bu kadar selametle kalın...


18 yorum:

  1. tadilat işi zordur gerçekten . evi sıfırdan başlasanız bu kadar sıkıntı olmaz herhalde. sizede geçmiş olsun bitmiş sayılır.sehpada güzel fikir...

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz fonksiyonel mobilyaları çok beğeniyorum. Akıllı çözümler sunuyorlar özellikle küçük mekanlarda. Keyifle kullanmanızı dilerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. büşra28.1.14

    çok kullanişli duruyor iyi günlerde kullanin boyutlari kaç santim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim..Büşracım kapalı durumdayken 80 *80 kare sehpa,açılınca 1,60cm uzunluğnda masa oluyor

      Sil
  4. kullanışlıymış...

    YanıtlaSil
  5. çok kullanışlı bir sehpa ve kapalıykende çok hoş duruyor :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    ben geldim:)
    sehpa çok güzel ve kullanışlı bir masaymış her eve lazım bence.
    ah biz insanlar Allah hepimizi islah etsin her kes işini hakkıyla yapabilse keşke.
    neyse sonuç itibariyle işiniz bitmiş iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  7. bende mobilyaları alırken rastladım akılı masaya : ) ama farklı bir model aldık evde çok masamıız oldugundan gerçekten kurtarıcı olabilir

    YanıtlaSil
  8. İnternette görüp çok beğenmiştim. Küçük evler için harika bir alternatif. Hatta servis sehpası yerine de kullanılabilir. :) Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  9. Vaaaov süper birşeymiş bu.cok hoşuma gitti.tadilat zor iş. Bir başladınmi arkası gelmiyor. Rabbim kolaylık versin. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çok kullanışlı :) küçük evler için büyük kolaylık :)

    YanıtlaSil
  11. çok kullanışlı bir sehpaymış tam babama göre o çok sever böyle çok amaçlı eşyaları iyi günlerde kullanın...(bu arada kanepelerimizde aynı:))))

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,
    Blogunuzu beğendim ve sizi takibe aldım :)

    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Sehpanızı çok beğendim nereden aldığınızı ve ne kadara aldığınızı öğrenebilirimiyim sakıncası yoksa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir Karabağlarda bellano mobilya var oradan 350 liraya aldım ama markası Bellano değil sehpa mobilyacının kendi üretimiymiş..

      Sil
  14. Adsız1.7.14

    Ben bu sehpalardan Hulyacamadanli.com sitesinde gormustum. Hem de indirime girmis.

    YanıtlaSil
  15. Adsız24.9.14

    Merhaba, bu masalar koltukta oturularak kullanılıyor mu yoksa ayrıca sandalye ya da tabure kullanmak mı lazım? yani masa kapalı konumdayken sandalyeler için başka bir çözüm gerekir bu açıdan nasıl bir kullanım söz konusu? şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koltuk sandalye kadar rahat olmasada idare ediyor..Bizim evde sehpaya açınca misafirlerin bir bölümü koltuğa oturuyor mutfakta iki sandalyem ve taburem var onları kullanıyorum yeterli oluyor..

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkürler