YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

ÇİKOLATALI MOZAIK PASTA

 Hayırlı,sağlıklı çok mutlu bir hafta dilerim hepimize...
Sevgili Cahidenin sayfasında yazan Mehtap hanımın pasta tarifini görünce denemem gerek diye düşündüm..
Çok pratik bir tarif şimdiye kadar yaptığım en kolay mozaik pastası diyebilirim...
Pastamı nasıl yapmışım bakalım dilerseniz...
1 paket bisküvi (30 adet )
1 cay bardagi süt
1 tatlı kasigi kakao
100 gr bitter çikolata
Üzeri icin hindistan cevizi
Uygun bir kasenin içine sütü ve çikolatayı koydum ara ara karıştırarak benmari usulü erittim...
Kakaoyu ekledim karıştırdım...
Küçük küçük kırdığım pötibör bisküviyide ilave ettim karıştırdım...
Streç filmin üzerine yaydım elimle düzeltip rulo yaptım streçe sardım..
Dolaba kaldırdım beş saat kadar sonra dolaptan aldım hindistan cevizine buladım pastamız hazır..
Afiyet şifa olsun...




14 yorum:

  1. Tarif süpermiş,ellerine sağlık Hanifecim..

    YanıtlaSil
  2. ablacım ellerine sağlık en sevdiğim pastalardan nefis görünüyor ellerinden :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım nefis olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Hanife hanım tarifi aldığınız sitede pastanın dolapta 2 saat beklemesi yazıyor yazım hatası mı oldu acaba, yoksa 5 saat bekletince daha mı iyi oluyor?

    YanıtlaSil
  5. Eline sağlık çok pratık bir tarif olmuş tam biz çalisan bayanlara göre saolun

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık biz çalısan bayanlara göre bir pratik tarif olmuş kesin deneyeceğim saolun

    YanıtlaSil
  7. kolay ve lezzetli tariflere bayılıyorum,çok güzel görünüyor.Üstündeki kalpler hazır şekerleme değil mi?Bu arada tabağına da bayıldım,çok zarif duruyor....

    YanıtlaSil
  8. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar...
    Derdin Dermandır hanımcım evet kalpler hazır şekerler..
    Yelda hanımcım zaman bulup pastayı dolabtan alamayınca dolabta 5 saat beklettim iyide oldu aldığımda kıvamı çok güzeldi çok rahat dilimlendi...
    Sevgiler...


    YanıtlaSil
  9. İlk fırsatta denenecek tariflerin arasındaki yerini aldı. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Çok severim mozaik pastasını.
    İçine parça ceviz koyunca da harika oluyor;)

    YanıtlaSil
  11. Adsız18.2.14

    Merhaba acaba buzdolabının dondurucu bölümündemi bekletecegiz ellerinize saglık çok güzel görünüyor...Nazo

    YanıtlaSil
  12. Yorumunuz teşekkür ederim Nazo hanımcım dondurucuda deği buzdolabında bekleteceğiz..

    YanıtlaSil
  13. Ooo süper bugün yapıcam Allah'in izniyle.kulaginizi cinlatirim artik :)

    YanıtlaSil
  14. Elinize sağlık çok güzel gözüküyor, sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler