YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

DEREOTLU SALATA


Yeni haftamız sağlıkla,huzurla geçer İnşaAllah...
Özellikle çay saati için lezzetli bir salata tarifim var...
Tarifimize geçelim dilerseniz..
Salatamı ölçü kullanmadan göz kararı yaptım..
Haşlanmış patates
Kornişon turşu
Salatalık
Yoğurt
Dereotu
Patateslerin kabuklarını soydum küçük küçük doğradım..
Turşuları,çok az salatalığı ve dereotunuda kesip bütün malzemeleri karıştırdım..
Afiyet şifa olsun...


6 yorum:

  1. mmm serin serin pek güzel. Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. içinde patates olan herşeyi yiyebilirim:))ellerine sağlık iyi haftalar...

    YanıtlaSil
  3. ne kadar da ferah bir lezzet ellerine sağlık ablacım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Salatanin her turlusune bayilirim :) Ellerinize Saglik.. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. merhaba
    4 mayıs blogger buluşmasına katılmak ister misiniz?
    http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/03/4-mays-2014-blogger-yzarlar-bulusmas.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetiniz için çok teşekkür ederim Fatma hanım..
      Müsait olmadığımdan dolayı ne yazıkki katılamıyorum
      Hoş bir buluşma olması dileğiyle..

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkürler