YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

GÜLLÜ YAŞ PASTALAR


Hayırlı Cumalar dilerim hepimize Cumamız mübarek olsun..
Misafirlerim için yaptığım yaşpastalar...
 Burada ve burada tarifini verdiğim pandispanya hamurumla pastalarımı hazırladım yıllardır aynı tarifi yapıyorum ..
Çok hafif ve lezzetli bir tarif..


 Sayfamın ziyaretçileri siz değerli kardeşlerimden birde ricam olucak sayfasını severek takib ettiğim Yeşim hanımın kardeşi ve annesi hastaymış bu mübarek günde dua edermisiniz..
Rabbim yar ve yardımcıları olsun hastalarına şifa versin İnşaAllah sıkıntılarını gidersin..





9 yorum:

  1. Pastalar harika görünüyor, ellerine sağlık... Süslemesi çok profesyonel olmuş, çok beğendim Hanifecim...

    YanıtlaSil
  2. Hanifecim pastaların çok şık duruyor, sanat eseri gibi olmuşlar ellerine sağlık,
    bu arada çiçek süslemelerinde çok şık :) sevgilerimle, hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  3. seninde cuman mubarek olsun Hanife hanım Allah razı olsun... pasta yapmak marifet değil birde böyle süsleyip ortaya böyle bir sanat eseri çıkarmak marifet.. komşuların çok şanslılar.. maşaAllah diyorum, ellerine emeğine sağlık!!

    YanıtlaSil
  4. Ne şeker ve renkli bir blog takipteyim bana da beklerim
    sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
  5. Hanife hanım pastanız harika görünüyor hele süslemesine bayıldım gülleri kendiniz mi yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim yapıyorum yapımı zor gibi görünsede çok kolay gül yapmak için duy onu kullanıyorum..

      Sil
    2. Zahmet olmazsa bir gün nasıl yaptığınızı aşama aşama paylaşabilir misiniz?

      Sil
    3. İnşaAllah en kısa zamanda yapıp paylaşacağım..

      Sil
  6. Çok güzel olmuş eliniz sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkürler