YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

NARLI ÇİKOLATA



Hayırlı sağlıklı mutlu bir gün dilerim hepimize...
Narlı çikolatayı tvde yemek proğramında görmüştüm bende denedim yapımı çok kolay bir lezzet..
Göz kararı beyaz çikolatayı benmari usulü erittim..
Buhardan alıp bir iki dakika beklettim ara ara karıştırdım..
Önceden ayıklayıp hazırladığım  nar tanelerini çikolataya ekledim kaşıkla hafif hafif karıştırdım..
Yağlı kağıt serdiğim tepsiye kaşıkla yaymadan kule şeklinde koydum....
Üzerinede bir kaç tane nar serpiştirmiştim ama bence üzerine nar eklememek daha iyi...
Aynı işlemi kakaolu çikolatayada uyguladım...
Biraz soğuyunca dolaba koydum..
Çikolata donunca servise hazır..
Afiyet şifa olsun...


15 yorum:

  1. tam benlik bir tarif... çikolatasız ve meyve en sevdiğim şey bir arada:) sevgiler tarif için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deneyip beğenmen dileğiyle..

      Sil
  2. Çok güzel bir fikir canım, eminim tadı nefistir! Bende fındığı kavurup çikolatayla karıştırıyorum ve harika bir atıştırmalık oluyor, tavsiye ederim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim fındıklı çikolata yaptım ama kavurarak denemedim fikir için teşekkürler..

      Sil
  3. Ellerinize sağlık harika şeyler yapıyorsunuz. Siz benim 213 üncü, ben sizin 1213 üncü takipçiniz oldum :))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim.....:))))))

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. ama ama bana bunu yapmayın yaaaa. ben zaten yeteri kadar kiloluyum. ve mutfağı , yemeği çok severim. nefis gözüküyor bunlarrr:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..Benim gibisin sende yani yemeğide mutfağımıda çok seviyorum..

      Sil
  7. Merhaba Hanife Hanım. Bloğunuzda biraz dolaştım. Herşey çok güzel görünüyor ellerinize sağlık. Birkaç tarifinizi gözüme kestirdim. Bunlar bana yasak olan şeyler. Şu anda bilgisayarın içine düşmüş vaziyetteyim :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoş geldiniz..Bloğumu beğenmenize çok sevindim..Ne yazıkki artık bu tariflerin bir çoğu banada yasak...Ne diyelim sağlık olsun sevgiler..

      Sil
  8. Hanife cim blogunda tariflerin süper ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkkür ederim....

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkürler