YA RABBİM VATANIMIZI KORU İÇ VE DIŞ DÜŞMANLARIN ŞERRİNDEN MUHAFAZA EYLE.
ALLAHIM EZANLARIMIZI DİNDİRTME,BAYRAĞIMIZI İNDİRTME,GÜZEL ÜLKEMİZİ BÖLMEK İSTEYENLERE FIRSAT VERME ..
AMİN AMİN AMİN

SANDVİÇ KURABİYE


Yeni haftamız sağlıkla,huzurla,mutlulukla geçsin İnşaAllah..
Çayın, kahvenin yanına güzel gidecak nefis bir kurabiye tarifim var sırada ister benim gibi sandviç şeklinde hazırlayın ister kurabiyeleri birleştirmeden sade olarak tüketin..
Aslında kurabiyelerin bir kısmını vişne jöleli yapmaya niyetim vardı aceleye gelince çikolata kremalı oldu neyse kısmette böylesi varmış..
Hadi  buyrun tarfimize..

 250 gram oda sısında yumuşamış tereyağ
1 su bardağından bir parmak eksik pudra şekeri
1 yumurta
1 çay kaşığı dolusu kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un
Kahvaltılık çikolatalı krema
Tereyağı,şeker ve yumurtayı karıştırdım..
Aldığı kadar un,vanilya ve kabartma tozuyla ele yapışmayan ama çokta sert olmayan bir hamur hazırladım..
Yirmi dakika kadar dolabta dinlendirdim..
Fazla un kullanmamaya çalışarak hamuru açtım..
Kalp kalıbla kestim..
Kestiğim hamurların yarısının ortalarını küçük kalp kalıbla aldım..
Isıtılmış fırında pişirdim... 
Kurabiyeler soğuyunca ortası boş kurabiyelerin üzerine pudra şekeri eledim..
Diğer kurabiyelere kahvaltılık krema sürüp birleştirdim..
Kurabiyelerimiz hazır..
Biraz dinlendirdikten sonra kurabiyelerimiz yemeye hazır..
Afiyet şifa olsun...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkürler